TRAVEL GREECE
Online Utazási Portál
Telefon: +36 20 6149390, +30 69 32762016, +30 69 79862450
E-mail: info@travel-greece.hu

Foglalás lemondás

Kedves látogatónk!

Az Utazási irodák általánosan elfogadott gyakorlatával ellentétben náluk az előleg befizetése után hátramaradó összeget, a vendégnek a helyszínen kell kiegyenlítenie, a szállás elfoglalásának napján. Az utasnak természetesen jogában áll az utazását lemondani, meghatározott kötbérfizetési kötelezettség mellett, melyet az előleg kifizetett összegéből vonnak le. A kötbér a vendég által átutalt előleghez igazodik és a következőképpen alakul:

Az igénybevételt megelőző 21 napon túl a megrendelés lemondása kötbérmentes, csak a regisztrációs díj kerül levonásra (a regisztrációs díj minden esetben levonásra kerül).

Az igénybevételt megelőző 21-14 napon belül vagy a 14. napon történő lemondásnál, a részvételi díj 30% és a regisztrációs díj kerül levonásra.

Az igénybevételt megelőző 14 napon belül, illetve a  lemondás elmaradása vagy a szálláshely el nem foglalása esetén a befizetett előleg illetve a regisztrációs, de minimum 2 éjszaka szállás díj fizetendő.

Kedvezményes szállásdíj (az éjszakánkénti árnál alacsonyabb ár) esetén a  lemondás, meg nem jelenés esetén szintén a befizetett előleg illetve a regisztrációs díj, de minimum 2 éjszaka szállás díj fizetendő, de nem a kedvezményes szállásdíj időarányos részét tekintve, hanem az éjszakánkénti minimum áron számítva.


A kötbér levonása után megmaradt összeget a vendégnek visszautalják a partner irodák, az átutalási bankköltségek a vendéget terhelik. A kötbér a már megtörtént szervezési költségek egy részét hivatott fedezni.

Az igénybevétel alatt történő lemondás esetén. A megkezdett szolgáltatás árát, az utazási irodának/szállásadónak nem áll módjában visszafizetni a vendégeknek!

Előfoglalás, illetve hosszabb időtartamú foglalás esetén a szálláshely-szolgáltató betegsége vagy egyéb, pl. technikai, műszaki okok miatt a címváltoztatás jogát fenntartja. Ebben az esetben az Utazási Iroda az eredeti szobával/apartmannal hasonló színvonalú szobát/apartmant ajánl fel. Amennyiben a vendég saját elhatározásából vagy érdekkörében felmerült okból a cserét nem fogadja el, nem tarthat igényt a befizetett szállásdíjra. Amennyiben a vendég a cserét indokoltan nem fogadja el, a befizetett szállásdíjat az Utazási Iroda visszafizeti.

Az Utazási Irodától és a szálláshely-szolgáltatótól független, elháríthatatlan ok (vis maior, természeti katasztrófa, sztrájk, járvány vagy bármilyen technikai akadály) fellépése miatt keletkezett károkért (elmaradt utazásáért/szolgáltatásokért), nem terheli felelősség az Utazási Irodát és a szálláshely-szolgáltatót. Vis maiornak minősül az olyan szokatlan, előre nem látható körülmény, amely a fél akaratán kívül áll, és amelynek következményeit a legkörültekintőbb gondosság mellett sem lett volna képes elhárítani.

A vendégnek a hibás teljesítés észlelésekor panaszát a lehető legrövidebb időn belül közölnie kell a szálláshely-szolgáltatóval és az Utazási Irodával. Ellenkező esetben a késedelemből eredő kárt a vendég köteles viselni.

Fontos!

Az általános feltételek mellett, némelyik apartman/szálloda tulajdonos, egyéni fizetési/lemondási feltételeket szabott meg!  Ezek lehetnek kedvezőbbek, vagy szigorúbbak is. A pontos feltételek az adott szállásoldalon található, melyek kiegészítésként szolgálnak.